zmiany {changes}

 
Hej! Dziś z góry uprzedzam - będzie sporo gadania a mało oglądania:) Postanowiłam trochę odkurzyć mojego bloga.. Lubię to miejsce i bardzo bym chciała, żeby coraz więcej ludzi lubiło je także :) Strasznie się cieszę, że coraz więcej was przychodzi do mnie, zostawia piękne słowa i wraca po więcej.Od dziś obiecuję, że będzie mnie tu jeszcze więcej. 
Do tej pory prowadziłam dwa blogi - ten i fotograficzny. Myślałam, że fajnie będzie oddzielić te moje dwie pasje, żeby jedna nie przeszkadzała drugiej. Ha, zadanie widać ponad moje siły, bo mnie przerosło w zatrważającym tempie. Życie nadal kwitnie tutaj a blog fotograficzny umiera :) Nie może tak być - więc teraz jednoczę siły.
Już dawno zbierałam się, żeby napisać wam kilka słów o tym, jak bardzo jestem wdzięczna wszystkim którzy tu zaglądają :) Serce mi rośnie, kiedy czytam wasze komentarze - dziękuję za wszystkie piękne i ciepłe słowa (Anti po prostu wiedziesz tutaj prym!!! jesteś kochana!:D), które sprawiają, że chce mi się więcej! Przez te ostatnie kilka tygodni spotkało mnie tak wiele dobrych rzeczy, że aż nie mogę w niektóre uwierzyć :) I to wszystko dzięki temu miejscu.. Ach :) 
A jeśli nie znudziliście się jeszcze moim gadaniem mam dla was coś, co było najmilszą niespodzianką ostatnich dni. Chciałabym się z wami podzielić wywiadem, który został zamieszczony na portalu mamycel.pl i jest niczym więcej, jak moją krótką opowieścią o tym, co kocham :) zapraszam!

  

Hello! Today's note is full of thoughts, not pictures :) I decided to clean a little bit up my blog. I really like this place and I want people to like it too. I'm so glad that many of you came here to share a kind word and came back to visit me again. So, from today, I promise to do my best even more!
Since now, I have been running two blogs - this one, with my crafts, and the other one, with photos. But it took too much time and too much concentration. So, I decided to mix it here. I;ll be posting here my scrapbooking things and my photos too. 
from a long time I have been trying to say huge thank you to each of you! I'm so gratefull for you beautifull and kind comments, which make me so full of power! Last few weeks were so good to me, some thing happened that I even couldn't immagine. And all of this, because of this place! Ahh.. :)
For my polish visitors I have a long interview on the website: mamycel.pl. Sorry you cannot understand it, maybe some day I'll try to translate it:)


6 comments:

  1. Ajjj, *burak*

    fajnie, że połączyłaś oba blogi, bardzo lubię Twoje zdjęcia :) Ja z drugiej strony założyłam osobnego fotobloga, zobaczymy jak to się sprawdzi w rzeczywistości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzymam za Ciebie kciuki :) Mam nadzieję, że Ci się uda! I dziękuję jeszcze raz za każdą literkę na tym blogu :*

      Delete
  2. Fajnie, że będzie się działo :)

    ReplyDelete
  3. This picture is just amazing ! Love the angle and the colors

    ReplyDelete