Gossamer Blue November layouts

Kiedy w październiku dostałam paczkę (-ki! bo jeszcze mam grudniownik w zanadrzu) od Lori z Gossamer Blue, skakałam z zachwytu nad tym, co było w środku :) Kolory - jakby stworzone dla mnie, papiery - idealne, dodatki - każdy jak największy skarb! Uwielbiam ten kit od najmniejszej perełki po największy papier! Dodatkowo - w kicie znalazło się kilka znanych mi doskonale rzeczy :) Były tam papiery I {lowe} SCRAP oraz stemple, chipboardy i szablony Sodalicious :))) Fajnie było to zobaczyć między amerykańskimi cudami - brawo dla dziewczyn! Wszyscy trzymamy kciuki, żeby nasze marki starannie wypromowały się na świecie :)
Nie przedłużając, chciałabym przedstawić wam moje trzy layouty, które zrobiłam z listopadowego kitu.
Tutaj znajdziecie pozostałe prace DT oraz całą listopadową galerię

When I recived a box from Lori with Gossamer Blue November Kit I immidiately felt in love with all goodies inside :) Colours - choosen especially for me, papers - perfect, goodies - every single one is a precious! I love this kit from the smallest piece to the biggest! Addictionaly, There were some things I knew before :) I found some I {lowe} SCRAP papers and stamps, chipboards, masks from Sodaliciuos :))) It was so nice to see all these poish products among american goodies - congratulations to the girls! We keep our fingers crossed to promote this products all over the scrap world :)
All right, no more talking :) I want to share with you all my three layouts made with Nov Kit.
Here you can find others DT layouts and the whole gallery.  

 layout no. 1 - Main Kit



 layout no. 2 (my favourite one :)) )



 layout no. 3



A teraz trochę zdjęć :) Rzuciłam ostatnio na forum Art-Piaskownicy wyzwanie fotograficzne - tryptyk jesienny. Dziewczyny się pomysłem zachwyciły, natchnęły moją małą inspiracją:

Now, I'll share with you my today's photo challenge on Art-Piaskownica. The theme was: autumn triptych. I inspired girls with my latest pictures:



i poczyniły cudne rzeczy! Zobaczcie koniecznie na bloga, jak pięknie zinterpretowały moje wyzwanie :) Dziewczyny - dziękuję :* A to mój skromny wkład w dzisiejszego posta:

and they made absolutely amazing things! :) take a look on our blog. And here is mine triptych:


Życzę wam wspaniałego weekendu! :)

Have a great weekend! :)

15 comments:

  1. jakie boooooskie LOsy. te papiery faktycznie stworzone dla Twoich rąk!

    a o kukurydzy się nie wypowiadam, bo wciąż jestem obrażona :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Lejdi kochana :*

      ahahah za kukurydzę też dziękuję :D

      Delete
  2. madziu !!!! wszystkie twoje prace obłędne - najpiękniejsze z calego DT !!!!!! ♥

    ReplyDelete
  3. Awesome!!!! it's the only word I can use!!!! ^_^ Love these colors!!! :)

    ReplyDelete
  4. OJACIE!! Piękne layouty! Zdecydowanie Twój KIT! Boooooooosko zazdraszczam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miraq masz jeszcze kilka :*** ahahaha dziękuję Ci bardzo :)

      Delete
  5. och, takie kolory potrzebne są tej jesieni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak! duuużo jasnego i kolorowego potrzebujemy na szarugę jesienną :)

      Delete
  6. O Mamusiu! No nie wiem, która praca boskiejsza! Mówiłam Ci żebyś nie wrzucała na raz tylu prac bo mnie zatyka :D jejku, nooo, ślinię się, nie powiem Ci już chyba nic konkretnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mówiłam już, że nie lubię wymyślać co rusz nowych tytułów posta więc wrzucam co mam ahahah
      ja się ślinię na każdy Twój komentarz kochana :* nie wiem co odpisać! serio, siedzę nad klawiaturą już 10 minut i nie wiem co napisać :) dziękuję :*

      Delete
  7. Beautiful, beautiful pages ... Stunning!

    ReplyDelete
  8. cudowne LO i zdjęcia... ekstra!

    ReplyDelete