PROJECT LIFE - WEEK #9

Hello! I'm one week behind, but that's perfectly fine ;) I'm super excited about our summer worqshop I will run with my drear friend Mira! We're going to be teaching what PL is and how to start your own album. A while ago I took Becky Higgins class on Creative Live and I loved it! My first thoughts were: what can I learn more about it? I know just everything.. Well, there are always some things you don't know and it's fine to learn something new!

Hej! Jestem tydzień w tyle ale co tam ;) Wczoraj pokazałyśmy Wam z Mirą mały sneak naszych warsztatów na Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych. Być może niektóre z Was, tak jak ja kiedyś, zastanawiają się - właściwie po co te warsztaty? Przecież to żadna filozofia włożyć do koszulki karty i zdjęcia.. Jakiś czas temu uczestniczyłam w warsztatach online z Becky Higgins na Creative Live. Były fantastyczne! I nauczyłam się więcej niż przypuszczałam na początku - zawsze jest coś o czym nie ma się pojęcia i fajnie jest się tego dowiedzieć :) Dlatego zapraszamy na nasze warsztaty - zapisy już niedługo - damy znać!




Pocket Story - WARSZTATY from magda _m on Vimeo.

My last (last last) week was just great! Lots of visitors and lots of trips too, a bit of scrapping (as always) and some photography work.. Oh and I'm getting better in baking sweets - especially loved by the littlest people in my family :D

A mój zeszły-zeszły tydzień był po prostu świetny! Sporo gości, trochę wycieczek, trochę scrapowania (jak zwykle) i praca.. Noo i robię się coraz lepsza w pieczeniu słodkości (moje muffiny podbiły serca najmłodszych członków mojej rodziny:D).







3 comments:

  1. I love the softness of your layouts. And that photo of your and your man is stunning...

    ReplyDelete
  2. Witam ! Czy jest szansa kupić gdzieś taki zestaw jak Pani posiada ?

    ReplyDelete